פיטפטו


שם המיזם : "פיטפטו"
שם היזמים:  דליה גחטן זר
תחום דעת: כישורי חיים
אוכלוסיית יעד:  קדם יסודי
מוסד: גן צבעוני, אזור 
שנה: 2017  



פיטפטו 

המוצר: "פטפטו", ערכה לניהול שיח רגשי בגן הילדים משלושה היבטים: רגשי,שכלי ופיזי.
הערכה כוללת: 3 בובות ,כרטיסיות עם תמונות של סיטואציות רגשיות והנחיות כיצד לנהל שיח רגשי בגן הילדים וחוברת הדרכה.

הצורך: פטפטו עונה על הצורך של ילדי הגן להתמודד עם רגשות עזים.
מטרות המיזם הן: לסייע לילדי הגן לזהות, להבין, להביע רגשות עזים ולהרחיב את רפרטואר ההתמודדות עימם. הצלחתו מתבטאת בשיפור האקלים בגן הילדים. ילדי הגן מדברים יותר על הרגשות שלהם ומרחיבים את רפרטואר ההתמודדות שלהם ולכן חשים יותר מובנים ,מאושרים ויותר פנויים ללמידה אינטלקטואלית וללמידה חברתית.

אשמח לשתף ולהציג את היוזמה ואת תהליך הפיתוח המקצועי שעברתי כיזמת בחממת IDEA במרכז פסג"ה חולון, במסגרת התכנית הארצית "מאיצים בחינוך". בכל פורום רלוונטי כולל כתות יסוד בבתי ספר .

ממליצה לכל איש חינוך שיש לו רעיון חינוכי ,לא להסס, להרים את הכפפה ולפתח הרעיון למיזם, אם במסגרת "החממה הנפלאה "מאיצים בחינוך" או בכל חממה חינוכית אחרת. התהליך שעברתי היה מעצים ומפרה.














תגובות

  1. אני מעוניינת לרכוש את הערכה, אשמח אם תיצרי איתי קשר למייל.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי כתבי לי את הנייד או המייל ואתן לך פרטים נוספים.

      מחק
    2. המייל שלי הוא dalia.gahtan@gmail.com

      מחק
  2. שלום אני מעונינת לרכוש את העכה איך אני יכולה ליצור קשר

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי טוב שתכתבי לי ישירות למייל שלי ואתן לך את כל הפרטים כיצד ניתן לרכוש את פטפטו. המייל שלי הוא dalia.gahtan@gmail.com

      מחק
  3. תשובות
    1. אשמח לתת את כל הפרטים הרלוונטיים למייל או הנייד הפרטי.
      כתבו לי למייל dalia.gahtan@gmail.com

      מחק
  4. אשמח לקבל פרטים על הערכה למייל
    ravedadiavraham@gmail.com

    השבמחק
  5. היי, אשמח לקבל מידע על הערכה-
    noyhat@gmail.com

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה