חצר הגן כמקדמת כישורים חברתיים, חשיבה חשבונית ואסטרטגיות למידה




שם המיזם : "חצר הגן כמקדמת כישורים חברתיים, חשיבה חשבונית ואסטרטגיות למידה"
שם היזמים:  אירית ישראל מוג'בר ואורנה נברו.
תחום דעת: כישורים חברתיים
אוכלוסיית יעד:  קדם יסודי
מוסד: גן דפנה, וגן יען, גבעתיים
שנה: 2017 


חצר הגן כמקדמת כישורים חברתיים, חשיבה חשבונית ואסטרטגיות למידה

ילדים מגיל רך ביותר רוצים צריכים, אוהבים, ונהנים להיות בתנועה.
הסתכלות בפעילות יומיומית של ילדים מעידה על כך שילדים לומדים על עצמם, על סביבתם, לומדים להתמודד עם משימות בחיים, לשלוט בתנועות, ולנוע ביעילות במרחב (נאבר-הלר, רביב ושות', 1999).
חצר גן הילדים מזמנת פעילות בתנועה, ומעודדת למידה וחקר.

אנו רואות  חשיבות רבה בהוספת משחקי החשיבה הגדולים לגן ולחצר, היות שהם אכן מזמנים אינטראקציות בין אישיות ומעשרים את מרחבי הלמידה בגן.
משחקי החשיבה הגדולים תורמים  לפיתוח החשיבה הלוגית והחשבונית של ילדי הגנים שלנו, תוך הנאה והנעה.

ילדי הגנים שלנובגנים דפנה ויען, אכן פיתחו ומפתחים  חשיבה לוגית והחשבונית בעזרת משחקי החשיבה הגדולים .

הילדים זוכים בסביבת למודית עשירה במשחקים אסטטיים, המזמנים התנסויות מגוונות, ומעודדים  חשיבה, למידה, יצירתיות, סקרנות וכמובן יצירת שיח וקשרים חברתיים בין הילדים, שאכן תורמים מאוד לאקלים גן מיטבי בגנים שלנו.



תמונות מחצר הגן














































תגובות