GIRL POWER




שם המיזם : "GIRL POWER".
שם היזמים:  לימור אשר
תחום דעת: חינוך גופני
אוכלוסיית יעד:  יסודי
מוסד: בר לב, פתח תקווה
שנה: 2017






GIRL POWER - חשיפת תלמידות לסיפורי הצלחה מעוררי השראה של נשים ספורטאיות. 

הייחוד – חיבור הקהילה לתוך בית הספר

החדשנות: הבאת ספורטאיות מצליחות בסדר גודל עולמי, מהשטח לתוך החינוך, שיתוף התלמידות בסיפורן, במושבים מתחלפים ולאחריהם התנסות מעשית.  
מטרת היוזמה החדשנית, היא לחשוף את התלמידות לסיפורי הצלחה מעוררי השראה של נשים ספורטאיות ישראליות מהשורה הראשונה בארץ ובעולם ובנוסף להתנסות באופן מעשי בענף ממנו הגיעה אותה ספורטאית

לבית ספרינו הגיעו 4 ספורטאיות- אלופת העולם באגרוף תאילנדי-נילי בלוק אלופת ישראל בדימוס בריצות קצרות ובינונית - נילי אברמסקי מתעמלת נבחרת שראל בהתעמלות אומנותית, שגרפה לא מעט פרסים בעולם- פולינה ז'קלוזיני ושרית שנער- מנכל"ית ענף ההתעמלות ושחקנית נבחרת ישראל בדימוס בכדורגל.
היום כלל פאנל פתיחה של הצגת הספורטאיות והכנת התלמידות לקראת היום, לאחריו התחלקו התלמידות (על פי חלוקה מראש) ל4 מושבים שונים שם הן נחשפו לסיפורים מעוררי ההשראה של הספורטאיות. (כל תלמידה שמעה 2 הרצאות).

בהמשך היום, אותן ספורטאיות הפעילו את אותן בנות ששמעו אותן, כל אחת בתחומה. 1- אימון של אגרף תאילנדי 2 אימון התעמלות עם חישוק וכדור 3 אימון אתלטיקה- משוכות, ריצות וקפיצות 4 אימון כדורגל אישי וקבוצתי.

בסוף היום קיבלו התלמידות דף משוב שבו היו צריכות לשתף מה היה להן משמעותי/חסר, מה היתה מטרת היום לדעתן? הן שיתפו שהן קיבלו השראה עצומה מההרצאות, למשל: בנות מסוגלות לא פחות מהבנים ואף יותר. אם מציבים מטרה ומתמידים מגשימים אותה

 2 ספורטאיות הגיעו בהתנדבות מלאה, אחת דרך אתנה ורביעית בתשלום 





 


  




   


















תגובות