מתחברים








שם המיזם "מתחברים"

שם היזמיםאופירה מורד, אסף אולשיצקי וחיים נהון מנהלת- אפי שדיב
מוסד: קלמן, רמת השרון
אוכלוסיית יעד: חט"ב
שנה: 2016 










"מתחברים" 
"אם אני אני כי אני אני, ואתה אתה כי אתה אתה. אז אני אני ואתה אתה".  

"מתחברים" – מיזם אינטרדיסציפלינרי הנשען על אינטגרציה בין מקצועות הנלמדים בחט"ב: תרבות ישראל ומורשתו, של"ח, היסטוריה ואזרחות. המיזם תלת שנתי בכיתות ז', ח', ט' רלוונטי לתקופה ההתבגרות ועוסק בזהות התלמידים במעגלים השונים.

במהלך המיזם, התלמיד מתכוונן אל ערכיו ואישיותו, אל שורשיו ושורשי עמו, ובסופו יוצא החוצה לקבלת האחר בחברה הישראלית, 
בכל שנה לתלמידים תוכנית אטרקטיבית, העוסקת בתכנים, דעות, גישות, מידע, הצלחות, תובנות, שכלולים ותיקונים, וכן כוללת מצגות, סרטים, משחקים וכמובן התנדבויות מסונכרנות לתכנים שמועברים. 
במיזם הלמידה יוצאת ממרחב הכיתה אל העיר אמת השרון ואל תלמידים בערים אחרות בארץ.  


















תגובות

  1. אפשר להכניס גם שורשים סליחות מבית הכנסת הרפורמי או שהיעד הוא רק למתנחלים?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה