"ברוסקאר"







שם המיזם : "ברוסקאר"
שם היזמים: מנהלת רונית גרייף 
מוסד: בית ספר ברנר, גבעתיים
אוכלוסיית יעד: יסודי
שנה: 2016   




"ברוסקאר" - מיזם למידה משמעותית והערכה חלופית באנגלית


בתחילת השנה התבקשו התלמידים לקרוא ספר באנגלית. התלמידים התחלקו לקבוצות (כל קבוצה קראה את אותו הספר). בעקבות קריאת הספר, התבקשו התלמידים לכתוב תסריטים. אלה נבדקו ע"י המורה לאנגלית, ולאחר אישורה, התבקשו התלמידים לביים, להמחיז, ולצלם סרטונים באורך של עד 5 דקות. הסרטונים לוו בכתוביות בשפה האנגלית.

המורה והתלמידים כתבו מחוון להערכת הסרטונים עפ"י הקריטריונים של  "פרסי האוסקר": הסרט הטוב ,העלילה הטובה , התסריט הטוב, איכות הדיבור ,השחקן הראשי הטוב השחקנית הראשית הטובה , שחקנית המשנה הטובה , מקוריות,  הסרט הזר הטוב (סרטונים של ה-ו)

השופטים  היו תלמידים שנבחרו מכיתות ה'- ח' ומורים מצוות ביה"ס.
השיפוט נעשה באמצעות מחוון עם קריטריונים ברורים לבחירת הסרטים.
הסרטים המועמדים נבחרו (לפני טקס הברוסקר). הבחירה נעשתה באמצעות תוכנת kahoot 

בטקס ה"ברוסקר" השתתפו תלמידי כיתות  ב' –ח'. הטקס כלל קטעי קישור ובדיחות שנכתבו ע"י התלמידים (בשפה האנגלית) , נגינה , שירה, ריקוד וחלוקת פרסים  לזוכים.

טקס ה"ברוסקר" כלל:

·         הכנת שלטים עם משפטים משמעותיים מסרטים אהובים.
·         הכנת סלוגנים ופתגמים על ספרים .
·         הכנת פרסומות לסרטים.
·         מצגת שלוותה את הטקס.
·         טריילר של הסרטונים .
·         שימוש בתכנת kahoot
·         כתיבת ביקורות על  הסרטים
·         כתיבת נאומים של הזוכים
·         כתיבת שאלות של כתבי "פאפארצ'י"
·         הכנת הקריינים  והשדרנים
·         הקרנת האירוע באולפן השידור בבית הספר 


 הלמידה כללה שיתוף פעולה אינטרדיסציפלינרי של צוות האנגלית, התקשוב, האומנויות, ומחנכות ה'-ח

הלמידה נעשתה מחוץ לגבולות הכיתה וביה"ס, התלמידים נפגשו בשעות אחה"צ במקומות שונים ברחבי העיר ובערים הקרובות לגבעתיים. הפרויקט איחד וגיבש את שכבות ה' – ח' בביה"ס ותרם לשיפור האקלים הבית ספרי 

מיזם ברוסקאר מסתייע באולפן השידור ב-"ברנר" - אולפן הפקות המיישם בפועל שימוש בפלטפורמות רשתיות, עזרי צילום ותוכנות ליצירת תוכן דיגיטלי מגוון 


אולפן השידור בבי"ס ברנר




תגובות