שם היזם: אפרת בועז
מוסד: אורט רמת יוסף, בת ים
גילאים: על יסודי- כיתה יב'
שנה: 2013
העולם הדיגיטלי הוא כבר מזמן נחלת כולנו ודפוסי המחשבה שלנו כיום מושפעים מהטכנולוגיה הנוכחית.
כך גם עם האפליקציות הקיימות כיום בטלפונים הניידים שלנו, אשר מסייעות לנו בהתנהלות היומיומית של כולנו ובאמצעותן, במידה רבה, אנו חווים את המציאות.
המחשבה מאחורי תכנית זו הייתה לגייס את דרכי החשיבה הללו, המוכרות היטב לתלמידים, לטובת תהליך הפרידה מבית-הספר עם סיומם את כיתה י"ב ואת מערכת חינוך החובה.
במסגרת תכנית זו, עברו תלמידי השכבה בין חמש אפליקציות- ותוך השימוש במאפיינים של כל אחת מהאפליקציות הללו, נגעו בנושאים החשובים בתהליכי פרידה וסיכום מהסוג הזה, כפי שהובאו עד כה.
חשוב לציין כי בחירתן של האפליקציות והסדר בהם עברו לתלמידים, התבסס על התאמתן לציר עבר-הווה-עתיד, אשר מהווה אבן יסוד בתכנית.
המחשבה מאחורי תכנית זו הייתה לגייס את דרכי החשיבה הללו, המוכרות היטב לתלמידים, לטובת תהליך הפרידה מבית-הספר עם סיומם את כיתה י"ב ואת מערכת חינוך החובה.
במסגרת תכנית זו, עברו תלמידי השכבה בין חמש אפליקציות- ותוך השימוש במאפיינים של כל אחת מהאפליקציות הללו, נגעו בנושאים החשובים בתהליכי פרידה וסיכום מהסוג הזה, כפי שהובאו עד כה.
חשוב לציין כי בחירתן של האפליקציות והסדר בהם עברו לתלמידים, התבסס על התאמתן לציר עבר-הווה-עתיד, אשר מהווה אבן יסוד בתכנית.
תגובות
הוסף רשומת תגובה